Tether (USDT) Wall Street Journal’a cevap verdi: Hiçbiri doğru değil

En büyük sabit coin olan USDT'nin ihraççısı konumundaki Tether şirketi, geçtiğimiz hafta Wall Street Journal'da çıkan bir yazıyla ilgili olarak bir açıklama yaptı. Açıklamada, WSJ'de çıkan yazının hiçbir şekilde doğrulanmamış yanlış iddialar içerdiği belirtildi.

Tether şirketi, ABD medyasının önemli finans kuruluşlarından biri olan Wall Street Journal’da çıkan bir yazıya, resmi açıklama yaparak tepki gösterdi.

“Dezenformasyon silah olarak kullanılıyor”

Yazıda USDT’nin rezervlerinin yeterli olmadığı ve USDT’nin de birçok kripto para gibi şeffaflıktan ızak bir riskli varlık olduğu belirtilirken Tether ise bu durumu bir dezenformasyon kampanyası olarak nitelendirdi:

“Wall Street Journal’da Tether karşıtı çıkan yazı birçok doğrulanmamış iddia içermektedir. Dezenformasyonun bir silah gibi kullanıldığı bu dönemde yanlış bilgileri düzeltmek bizim görevimizdir”

“BDO, Tether’e ait bir firma değildir”

Yazıda Tether’in ortaya koyduğu şeffaf ve dürüst iletişim adımlarının yok sayıldığı belirtilirken, BDO’nun ise Tether’e ait bir firma değil, en büyük ve güvenilir 5 denetleme şirketinden biri olduğu belirtildi e “WSJ tarafından hatalı yazıldığını düşündüğümüz bu bilgi de yanlıştır” denildi.

WSJ yazısındaki birçok detay madde madde açıklığa kavuşturulurken, Tether’in kâr etmeyen bir şirket olduğu iddiasının keisnlikle yanlış olduğu ve uzun yıllar kâr elde eden şirketin böyle bir problemi bulunmadığı yazıldı.

Rakiplerinin USDT’nin güvensiz bir varlık olarak görülmesi için her çalışmayı yaptığı belirtilen açıklamada, Tether’in kriz döneminde rahatlıkla 16 milyar dolarlık ödeme yaptığını ve bunun da önemli derecede bir güven teşkil ettiği belirtildi.

En güncel gelişmelerden hemen haberdar olmak için Telegram kanalımıza katılın!
Daha Fazlasını Okuyun

Sohbete Katıl