Bitwise CEO’sundan kripto tahmini: “Geçiş başladı”

Birçok kripto parada ETF'i bulunan Bitwise şirketinin CEO'su Hunter Horsley kripto para dünyasını 90'lardaki internetin erken dönemine benzettiğini belirtti. O dönemde de yüz milyonlarca dolarlık piyasa değerinde şirketler olduğunu yazan Horsley, "İlgi kaybolunca bu değerler de çöktü. Ama o dönem ayakta kalabilenler sonraki dönemlerde daha da güçlendiler" dedi.

Hunter Horsley
Bizi Google Haberler'de Takip Edin

Yönetimi altında 15 milyar dolardan fazla varlık bulunan ve son dönemde Bitcoin ile Ether dışında birçok kripto parada da fon çıkaran Bitwise şirketinde CEO Hunter Horsley, içinde bulunduğumuz zor dönemlerden güçlü kripto paraların çıkabileceğini iddia etti.

“Kriptoda geçiş başladı”

Şu anda kripto dünyasını, 90’lı yıllardaki erken internet furyası dönemine benzeten Horsley şu ifadeleri kullandı:

“90’larda internet yeniydi. Her yeni fikir pozitif görülüyordu, mantıklı geliyordu. 2000’lerde ise bu iyimserlik patladı. Artık yüz milyonlarca dolar değerde yüzlerce şirket yoktu. Tam tersi, birkaç şirket bu değerleri hak ettiklerini gösterdiler. Hak ettikleri için de daha uzun süre bu dünyada kalabilidiler. Kripto için de benzer durum söz konusu, geçiş dönemi başladı. Çok az sayıda kazanan olacak. İnsanların beklentilerinden çok daha büyük olacaklar”

“Heyecanlanmamak elde değil”

Yeni projeler ve değişen dünyada kripto paralarda her geçen gün yeni projelerin çıktığını da belirten CEO şunları söyledi:

“Her ayı piyasasında pes edenler olur. Kalanlar daha da güçlenir. Yeni projeleri ve toplulukları gördüğümde heyecanlanmamak elde değil”

Bitwise şirketinin Bitcoin ve Ether dışında; XRP, Solana, Dogecoin, HYPE, LINK ve AVAX gibi birçok kripto parada ETF’i bulunuyor.

Yayınlandı:
Son Güncelleme:
En güncel gelişmelerden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız Uzmancoin Telegram kanalına katılın!
Daha Fazlasını Okuyun

Sohbete Katıl